WELCOME

WELCOME
hotovo | done !

středa 25. března 2020

FÁZE — 01 — 2. týden

4 komentáře:

  1. Ahoj,
    to je hodně radikální změna konceptu.
    Těšil jsem se, že rozehrajete původní koncept se sezením do výšky, třeba na způsob Zumthora...
    https://www.archdaily.com/213222/steilneset-memorial-peter-zumthor-and-louise-bourgeois-photographed-by-andrew-meredith
    Tohle se hodně blíží konceptu Matyáše a Štěpána, to na jednu stranu nemusí vadit, na druhou stranu je škoda ztrácet různorodost základních konceptů jen pro cestu "nejmenšího odporu".
    Zkuste o tom ještě uvažovat.
    Každopádně čím elementárnější bude projekt, tím důležitější bude zpracování všech detailů.
    Jsou přiznané styčníkové kotvy součástí výrazu, nebo jen utilitární řešení? Jaké bude mít polykarbonát optické vlastnosti: vykreslí ostré stíny, nebo je "rozmyje"?
    Jak aranžujete prostor pro svou stínohru? Z čeho vychází tvar, uspořádání, průchody? Jak obohacujete místo? Kudy jde denní světlo, jaká je noční scéna, kde jsou herci a kde diváci?
    Spousta důležitých otázek.

    OdpovědětVymazat
  2. 933/5000
    Hi,
    This is a very radical change of concept.
    I was looking forward to launching the original concept with sitting up, perhaps in a Zumthor style ...
    https://www.archdaily.com/213222/steilneset-memorial-peter-zumthor-and-louise-bourgeois-photographed-by-andrew-meredith
    This is much closer to the concept of Matthias and Stephen, on the one hand, it does not matter, on the other hand, it is a pity to lose the diversity of basic concepts just for the path of "least resistance".
    Try to think about it yet.
    In any case, the more elementary the project is, the more important are all the details.
    Are admitted joint anchors a part of the expression, or just a utilitarian solution? What will be the optical properties of polycarbonate: will it render sharp shadows or "wash" them?
    How do you arrange space for your shadow game? What determines shape, arrangement, passages? How do you enrich the site? Where does daylight go, what is the night scene, where are the actors and where the spectators?
    Lots of important questions.

    OdpovědětVymazat
  3. Držte koncept projekce - stínohry.
    Rozkreslete si aranžmá prostoru - herci, diváci, pohyb lidí, denní rytmus, projekce denního světla, nočního osvětlení. Možná zvuk???
    Pracujte na celku i na detailech.
    Nebojte se větší hravosti, vytvořte krásné a přitažlivé místo. Pojmenujte, co děláte. Napište si pár klíčových slov a stručnou krátkou a výstižnou anotaci, kterou pochopí babička i dítě v první třídě. Ujasněte si, co děláte, podle mě vytváříte scénu.
    Zkuste si najít příklady podobných světelných instalací. Projděte si všechny své dosavadní koncepty a řekněte si, co se vám na nich líbilo. Máte za sebou už celou řadu návrhů, které rychle střídáte a opouštíte. Jako byste se nechtěli rozhodnout...

    OdpovědětVymazat
  4. Keep the concept of projection - shadow games.
    Draw up the arrangement of space - actors, spectators, movement of people, daily rhythm, daylight projection, night illumination. Maybe sound ???
    Work on the whole shape and on the details.
    Do not be afraid of greater playfulness, create a beautiful and attractive place. Name what you are doing. Write down a few keywords and a brief annotation that both grandmother and child in the first class will understand. Clarify what you're doing, I think you're creating a scene.
    Try to find examples of similar lighting installations. Review all your previous concepts and find what you are liking on them. You have already completed a number of designs that you quickly alternate and leave. Looks like you don't want to decide ...

    OdpovědětVymazat